Tuotteiden tilaaminen
Tilaaminen tapahtuu verkkokaupan ostoskorin kautta ja se vahvistetaan heti maksun jälkeen annettuun sähköpostiosoitteeseen. Pienin tilausmäärä on 10 euro.
Huom! Jos asut Ahvenanmaalla, lähetä tilauksesi osoitteeseen shop@aveo.fi saadaksesi laskun ilman arvonlisäveroa tuotteista.
Alle 18-vuotiaiden tarvitsee ostoksiinsa vanhemman suostumuksen. Huijauksesta tai petosyritys ilmoitetaan poliisille.
Hinnat
Kaikki hinnat ovat euroissa ja sisältävät arvonlisäveron. Jokaiseen verkkokaupan kautta tehtyyn tilaukseen lisätään 5.90 euron toimitusmaksu. Kun tilauksen kokonaismäärä ylittää 150 euroa, toimitus on ilmaista (ei oveelle asti).
Tilauksen yhteydessä asiakas voi myös noutaa tuotteet Toppen kaupasta osoitteesta: Kuninkaankatu 9, 10600 Ekenäs. Tällöin toimitusmaksua ei ole. Paketti tulee noutaa viikon sisällä.
Jos hintojen ja tekstien syöttämisessä verkkokauppaan ilmenee ilmeisiä inhimillisiä virheitä, pidätämme oikeuden tehdä korjauksia ja ilmoittaa asiasta asiakkaalle ennen toimitusta.
Maksaminen
Kun tilaat tuotteita verkkokaupan ostoskorin kautta, maksu suoritetaan välittömästi Paytrail-maksupalvelun kautta. Paytrail-maksupalvelu on turvallinen ja nopea tapa suorittaa maksu ja toimii kaikkien pankkien internet-maksujärjestelmien kanssa (katso www.paytrail.com).
Kustannusten ja ympäristön säästamiseksi paketti ei sisällä pakkauslistaa. Tallenamme kaikki tilaustiedot järjestelmäämme. Suosittelemme asiakkaillemme luomaan tilin, jotta he voivat tarkistaa ja löytää omat tietonsa helposti.
Toimitus
Arkipäivisin ennen klo 12 tilatut varastotuotteet pakataan yleensä samana päivänä ja asiakas saa tuotteet yleensä 3-4 päivän kuluessa, joskus jopa seuraavana päivänä.
Tilattujen tuotteiden toimitusaika vaihtelee normaalista 14 päivästä kuukauteen.
Koko tilaus toimitetaan yleensä kerralla. Jos jollakin tilauksen tuotteella on erityisen pitkä toimitusaika, muut tavarat voidaan lähettää aikaisemmin.
Joissakin poikkeustapauksissa toimitusajat voivat olla normaalia pidempiä olosuhteista, joihin emme voi vaikuttaa. Ilmoitamme siitä asiakkaalle, jotta hänellä on oikeus peruuttaa tilaus ilmaiseksi mikäli viivytys aiheuttaa ongelmia.
Tuotteiden vastaanottaminen & Reklamatiot
Asiakkaalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti sähköpostilla tai tekstiviestillä, kun paketti on valmis noudettavaksi. Jos et ole saanut viestiä paketin noudattamisesta, pyydämme sinut ottamaan meihin yhteyttä välttyäksemme lisäkustannuksista. Huom. että sinun tulee noutaa paketin 14p. mennessä saapumisilmoituksesta. Jos et nouda pakettia 14p mennessä se palautuu meille, mikä aiheuttaa sinulle 15€ lisäkuluja. Summa veloitetaan joko maksulla tai vähentämällä palautettavasat tilaussummasta.
Jos havaitset puutteen vastaanotetussa tuotteessa, se on rikki tai vaurioitunut toimituksessa: ota yhteyttä Toppen:n sähköpostitse info@toppenshop.fi tai puhelimitse +358400898764 saadaksesi lisätietoja. Liitä valokuva viallisesta tuotteesta. Anna tilauskoodi ja yhteystiedot. Valitus tulee tähdä heti puutteen havaitsevissa, viimeistään viikko tuotteen vastaanotto päivästä. Jos korvaamme viallisen tuotteen uudella tai vastineeksi maksettavan rahan sijaan sovitaan siitä aina tapauskohtaisesti.
Haluatko palauttaa tuotteen?
Kuluttajansuojalain mukaan asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Ennen palauttamista sinun tulee olla meihin yhteydessä.
Palautettavan tuotteen on oltava avaamaton ja vahingoittumattomana alkuperäispakkauksessa. Muovia tai muuta suojamateriaalia ei saa poistaa.
Peruuttamisoikeus ei koske räätälöityjä tuotteita, kuten esim. metreittäin mitoitettuja koristenauhoja. Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuvat postikulut. Asiakas vastaa myös palautettavan tuotteen kunnosta. Rikkinäisestä tuotteesta asiakas tulee maksaa puolet tuotteen arvosta.
Palautusosoite:
TOPPEN (asiakaspalautus)
Kuninkaankatu 9
10600 Tammisaari